LinkedIn gebruiken voor verkoop – De kracht van contact maken met prospects door middel van verbeterde zoekresultaten

Linkedin Sales Navigator

LinkedIn gebruiken voor verkoop – De kracht van contact maken met prospects door middel van verbeterde zoekresultaten

Linkedin Sales Navigator is een krachtige business intelligence-tool die verkopers de informatie geeft die ze nodig hebben om betere beslissingen te nemen voor hun teams. Het Sales Navigator-platform is zelfs zo waardevol dat veel verkoopteams de Productivity Report Viewer hebben gebruikt om hun productiviteit over hun hele pijplijn bij te houden. Wat LinkedIn Sales Navigator zo krachtig maakt, is het vermogen om verkopers realtime waarde te bieden door de voortgang van pijplijnprojecten te volgen. De kracht van LinkedIn Sales Navigator ligt in het vermogen om informatie aan uw verkoopteam te verstrekken, zodat uw team weloverwogen beslissingen kan nemen om de verkoopprestaties te verbeteren. Maar hoe optimaliseer je Sales Navigator? Gebruik de volgende tips om snel te leren hoe u LinkedIn Sales Navigator echt in uw voordeel kunt gebruiken.

Als het gaat om het gebruik van LinkedIn, zijn er enkele voor de hand liggende voordelen en enkele minder voor de hand liggende. Ten eerste is het belangrijk dat vertegenwoordigers relevante links van hun accounts kunnen vinden en toevoegen aan die van hen. Een van de belangrijkste verkoopargumenten van LinkedIn is dat je eenvoudig links kunt toevoegen en delen met anderen, wat zowel het genereren van leads als het delen van informatie tussen je leads en je eigen verkoopteam mogelijk maakt. Omdat deze krachtige functie gemakkelijk te gebruiken is en het genereren van leads efficiënter kan maken, is het de moeite waard om de tijd te nemen om meer te weten te komen over de geavanceerde zoekmogelijkheden die bij het pakket worden geleverd.

Een van de beste dingen van het gebruik van LinkedIn voor verkoop en netwerken is het gemak waarmee u lijsten kunt maken om te delen met prospects en collega-verkopers. Omdat groepen eenvoudig kunnen worden gemaakt binnen de navigatiebalk, kunt u snel geïnteresseerde prospects identificeren op basis van hun interesses, connecties en andere factoren, zodat u uw doelgroep beter kunt bereiken. Als het gaat om het gebruik van de geavanceerde zoekfunctie in de LinkedIn Sales Navigator, moet u allereerst in gedachten houden dat het erg belangrijk is om een goede lijst met gerichte leads te maken voordat u probeert de geavanceerde zoekmogelijkheden van de applicatie te gebruiken. Door een gerichte lijst te maken, zorgt u ervoor dat u alleen contact maakt met het type mensen dat het meest waarschijnlijk geïnteresseerd is in uw product of dienst en dat u uw tijd of de tijd van die leads niet verspilt wanneer u contact opneemt hen met aanbiedingen die niet echt zijn wat ze zoeken.

Klik door naar de website: DCM Agency